The ONE Collective

Saptamana asta am testat noile produse The One by Oriflame. Mai jos cateva impresii si multe poze:

catalog_oriflame

Rimelul The One a venit ambalat intr-o folie de protectie.  Face mult asta. Sunt foarte multe magazine care comercializeaza produse de make-up desigiliate. Ceea ce nu e bine. Un rimel odata desfacut devine de nefolosit dupa 6 luni. Daca el este deja desfacut cand il cumperi din magazin, atunci nu se merita.

Picture 030

Corectorul e fin, matosos, iar pudra este bine ambalata, cu protectia, si buretelul pentru oglinda, Bineinteles in culoarea violet.

Picture 016

 

 

Picture 026

Fondul de ten are o textura moale, ce se absoarbe repede in piele. Eu folosesc nuantele Porcelain in general,  Fair Nude vara cand sunt puti bronzata. Eu am fonotipul 1 asa ca sunt mereu in cautarea nuantelor cele mai deschise.

Picture 015

 

Fardurile crema pentru pleoape The One Colour Impact sunt extraordinare: ambalaj, textura, culoare.

colour_impact

-Beige Pearl

Picture 031

 

-Olive Green

Picture 034

 

-Golden Brown

Picture 033

 

Pentru buze am avut luciul de buze Rose Glacier si cel mai inchis Trendy Berry.

Picture 187

 

Picture 204

Picture 196

Ojele sunt foarte bune, rezistente, si culori mai deosebite:

Picture 027

-Cappucino

Picture 036

-un roz denumit generic Orchid

Si pentru ca imi place cafeaua, si implicit Cappucino, tanaaaa. Cand am desfacut oja, nu mi sa parut extraordinara culoarea, dar pe unghii se vede super. Avand pielea deschisa, o culoarea mai inchisa pe unghii, se vede foarte fain

Update! Un clip pe Youtube despre noua colectia the One by Oriflame.

 

Leave a Reply

